WU
Wszystkie stacje centralnego odcinka są budowane przy użyciu metody stropowej (mediolańskiej). W pierwszej kolejności, po bokach przyszłej stacji, wykonywane są ściany szczelinowe. W przypadku Ronda Daszyńskiego zbrojenia dla tych ścian, które potem zalano betonem, zainstalowane zostały na głębokości ponad 30 metrów.
Po wykonaniu ścian szczelinowych bezpośrednio na gruncie układana jest warstwa tzw. chudego betonu, na którym potem wykonywana jest właściwa płyta stropowa. Dalsze prace, w tym głębienie wykopu, wykonywane są już pod tym stropem stacji. W taki sposób wykonywane są też kolejne stropy – aż po płytę denną. Jak podaje AGP Metro, wykonawca inwestycji, główną zaletą takiej budowy jest możliwość bezpiecznego prowadzenia prac w terenie gęsto zabudowanym. Ponadto już po wykonaniu górnego stropu istnieje możliwość przywrócenia powierzchni do stanu pierwotnego.
Wykonano już ok. 1100 m2 stropu górnego.